Review | Alverde Beauty and Fruity

June 24, 2014


 Hello girls! Have you find your perfect face products for the hot summer? If not this post is just for you! Beauty & Fruity is an Alverde line for normal and mixed skin. I've been using the foam and the cream for more than a month and I'm very satisfied. Both products are vegan. They contain no synthetic flavors, colorants, preservatives and substances based on mineral oil. Contain raw materials from controlled organic production and are dermatological tested. In the last 2 month I felt in love with Alverde products so you'll see a lot of reviews in the future. The ingredients are nice and the prices are very affordable. Even cheaper than Nivea, Dove, etc..

 Здравейте, момичета! Намерихте ли перфектните продукти за лице за лятото? Ако не, този пост е точно за вас! Beauty & Fruity е серия на Alverde за нормална и смесена кожа. Използвам пяната и кремът повече от месец и съм много доволна. И двата продукта са веган, не съдържат синтетични аромати, оцветители, консерванти и вещества на базата на минералното масло. Съдържат суровини от контролирано биологично производство и са дерматологично тествани. За последните 2 месеца се влюбих в продуктите на Alverde, така че ще виждате доста ревюта на техни продукти. Съставките са хубави и цените са много достъпни. Даже по-евтини от  Nivea, Dove и т.н.
Alverde Beauty and Fruity
Beauty & Fruity 3 in 1 Face Cleansing Foam

That's the best foam I've ever used! The consistency is so good! I use it twice a day. It's easy to spread on the face and feels very soft. It cleans my skin, removes dirt and leaves it soft. I remove with it every kind of makeup without irritating my skin or eyes. I haven't tested it with waterproof makeup. I hadn't any problem with dry skin. In the beginning I disliked the aroma, but now I find it very refreshing and pleasant. Remember to shake the bottle well before use.  I like the package. One push is enough for the entire face. And this makes it very economical product. Contains 150 ml for around 3.50 euro.
Ingredients:



Beauty & Fruity 3 в 1 почистваща пяна за лице

Най-хубавата пяна, която съм използвала! Консистенцията е чудесна! Използвам пяната два пъти дневно. Лесно се разнася по лицето и е толкова мека. Пяната изчиства много добре лицето ми, премахва всякаква мръсотия и я оставя изключително мека. Даже премахвам и грим с нея без да имам каквито и да било раздразнения. Не съм я тествала с водоустойчив грим, защото не използвам такива продукти. Някои момичета се оплакват от суха кожа след продължителна употреба, но аз не забелязвам изсушаване. В началото ароматът не ми хареса, но сега вече свикнах с него и го намирам за много свеж и освежаващ. Не забравяйте да разтръскате бутилката преди употреба. Самата опаковка е доста удобна за употреба. Едно натискане на помпичката е достатъчно за цялото лице. Много икономичен продукт е. Използвала съм сигурно 1/5 от пяната за повече от месец. Съдържа 150 мл. продукт, а цената е около 7 лв.
Състав:


Alverde Beauty and Fruity foam

Beauty & Fruity Mattifying Cream

An amazing product. Perfect for normal and mixed skin (like mine). I use it only in the morning. Instead of night cream I use grape seed oil and I think that these 3 products work great for my skin. The consistency is light and creamy. The aroma is fresh. It smells like apple and lime. I really like the package of this cream because I hate it when I need to put my finger into the pot. It's so economical. I need quantity just like a peas bean for my entire face. The cream absorbs very quickly, it doesn't leave film on the skin and it's not sticky. If you put too much cream you'll see the dirt effect. It really mattify the skin for around 3-4 hours. After that period the skin around my T-zone get oily but the rest of my face is OK. If I compare it to Deva Bio Vital cream I'll definitely recommend this one. You get 50 ml. for 2.50 euro which is a great bargain.
Ingredients:


Beauty & Fruity матиращ крем за лице
Чудесен продукт! Перфектен е за нормална и смесена кожа (като моята). Използвам го само сутрин. Вместо нощен крем използвам масло от гроздови семки и мисля, че тези 3 продукта работят добре за кожата ми. Консистенцията на крема е много лека и кремообразна. Ароматът е доста свеж. Мирише на ябълки и лайм. Много ми харесва опаковката, защото мразя да бъркам с пръсти в бурканчетата. Кремът е много икономичен. Необходимото количество за цялото лице е колкото грахово зърно. Кремът попива много бързо, не оставя филм върху кожата и не лепне. Ако прекалите с количеството, ще видите кир ефекта. Матира кожата ми за около 3-4 часа, като след това кожата около Т-зоната ми се омазнява малко/много (в зависимост от времето), но останалата част от лицето ми е ОК. Ако трябва да го сравня с крема на Deva от серията Bio Vital бих препоръчала този. Кремчето е 50 мл.,а цената му е около 5 лв.
Състав:


Alverde Beauty and Fruity cream

I'm very impressed by these products and I'll repurchase them over and over again! I recommend them with two hands!


Много съм впечатлена от тези два продукта и ще си ги купувам пак и пак! Препоръчвам ви ги с две ръце!

You Might Also Like

8 comments

  1. Аз все още не съм отворила крема,но скоро ще го направя :)
    Чудесно ревю.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да споделиш после дали ти харесва :)

      Delete
  2. Продуктите изглеждат страшно свежи! Със сигурност ще опитам пяната!
    www.artennviu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Надявам се, че ще ти хареса! :)

      Delete
  3. Пяната е в уиш-листа ми :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дано ти хареса толкова колкото и на мен! :)

      Delete
  4. Благодаря за инфото, беше полезно :) Напоследък се заглеждам по Алверде, но предишния ми кратък опит не беше добър и се чудя дали пак да рискувам :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. На касите има мини опаковки на разни продукти. Можеш тях да пробваш първо. Аз каквото съм опитала досега всичко ми е харесало. Но съм чела поне 2-3 ревюта преди да си купя даден продукт :)

      Delete