Страници

December 13, 2013

Avon Face Masks

Hello ladies! For English scroll down.

Здравейте! Днес ще ви покажа маски за лице, които използвам/съм използвала през изминалата година. Всичките са на Avon - от серията Planet Spa и от серията Naturals. До скоро бях представител и страшно съм щастлива, че вече спрях да използвам продуктите на Avon. Не ме разбирайте погрешно, харесвам повечето продукти на марката, но за изминалите 4 години почти всичката ми козметика беше на Avon и имах нужда да преустановя купуването само на техни продукти и да започна да използвам други марки. 6 месеца не съм си купувала нищо на Avon и съм много доволна от постижението си. Вече не съм AA (Avon addict). :D Първо ще ви покажа 5 маски на Planet Spa, а после 2 от серията Naturals.

Искам да отбележа, че кожата на лицето ми е смесена. Ако на мен една маска ми харесва / не ми харесва, не означава, че и на вас ще ви хареса / няма да ви хареса. 
 ________________________________________________
Today I'll show you a few Avon face masks. Some of them I used before and some I still use in this moment. I used to be a presenter of Avon but in this moment I'm so happy that I stopped using Avon products. Don't get it wrong I like most of the brand products but for the last 4 years pretty much all of my cosmetic products were Avon. And I needed to stop using only Avon products and to start using other brands products. I haven't bought any Avon product for the last 6 months and I feel very good for my success. I'm not AA(Avon addict) anymore. :D First I'll show you 5 Planet Spa masks.

I want to note that the skin of my face is mixed. If I like one mask and it's good for me that doesn't mean that it's good for you or your skin type. And the opposite.


Всичките маски са 75 мл. Редовната им цена е 12.5 лв. Много често ги пускат на цена 3-4 лв. Като цяло съм доволна от повечето продукти, които съм използвала от тази серия, като маските са ми едни от най-любимите. Освен тези, за които ще ви говоря сега, съм използвала и маската със саке и ориз и беше много сполучлив продукт. Много добре почистваше кожата ми и ми помагаше да се оттърва от черните точки на носа. Всички маски на Avon са много икономични и стигат за дълго време. Нанасям ги на тънък слой върху лицето, като избягвам зоната около очите. Като огромен минус на всичките маски ще отбележа съдържанието на парабени и други вредни съставки. 
___________________________________________________
All of the masks are 75 ml. The regular price is 6.25 euro but often it's 1.50-2 euro. I like really much most of the products of this series. Except the mask I'll show you below I used Japanese sake & rice smoothing face mask. It was very good product. It cleaned very well my face and helped me get rid of blackheads. All of the masks are very economical and I use them for a very long time. I apply a thin layer and I avoid eye area. The most negative thing of all of the masks is the parabens and other unsafe ingredients.



 Thailand lotus flower deep pore cleansing face mask

Дълбокопочистваща маска за лице с цвят от тайлански лотос




 Тази маска ми харесва. Нанасям я за 5 минутки, като през това време тя си променя цвета от лилав на бял. Много добре ми стяга кожата и я почиства в дълбочина. Премахва всякакви нечистотии, себум и мъртва кожа, а ароматът е приятен.
__________________________________________________
 I like this face mask. I apply it for 5 minutes and it change its color from purple to white. This mask clean my pores very well and it removes all kinds of dirt and sebum. It smells very nice.

 Състав / Ingredients:


 
African shea butter nourishing face mask

Подхранваща маска за лице с масло от шеа


Тази маска не ми е от любимите. Ароматът не ми допада - прекалено сладникав ми идва. Много рядко издържам да стоя с нея 10 минути. По-подходяща е за суха кожа. Подхранва кожата, оставя я мека и дотам. 
 _______________________________________________
This is not one of my favorites masks. I don't like the smell - very sweet. I rarely leave it for 10 minutes. It's more suitable for dry skin. It nourishes the skin, leave it soft and that's all.

Състав / Ingredients:




Dead sea minerals facial mud mask

Маска за лице с кал от Мъртво море 
    



Тази маска ми е любимата. За 10 минутки почиства кожата ми много добре и я стяга осезаемо. След употребата й порите ми са свити, а кожата ми е много гладка и почистена. Може би ароматът би дошъл в повече на някой, но мен не ме дразни толкова колкото маската с шеа.
 _______________________________________________
This is my favorite mask. For 10 minutes it cleans so good my skin and makes it very tight. After using it my pores are cleaned and my skin is very soft and nice. Maybe some of you wouldn't like the smell but I don't find so strong. 
Състав / Ingredients:



Mediterranean olive oil hydrating face mask

Хидратираща маска за лице с масло от маслини 



Тази маска започнах да я използвам преди месец и мога да кажа, че е много подходяща за зимата. Хидратира добре кожата на лицето ми, възстановява влагата в нея и я омекотява. Държа я 20 минути, а ароматът е много хубав и лек.
_________________________________________________
I started using this mask last month and I can say that it's very good for the winter. It hydrates well my skin, restores the moisture and makes it very soft. I leave it for 20 minutes and the smell is very nice and light.

Състав / Ingredients:




Provence lavender and jasmine purifying face mask

Почистваща маска за лице с лавандула и жасмин 



Като изключим маската със саке и ориз, това е другата ми маска от тази серия, която се отлепя. Като ефект ми допада, но ароматът ми идва прекалено силен. Почиства добре кожата ми и премахва добре замърсяванията и черните точки.
____________________________________________________
This mask is peel off. I like the effect but I don't like the smell. I find it very strong. It cleans very good y skin and cleans the dirt and blackheads. And here are 2 photos of the masks to see them how they look like.

Ето и две снимки на самите маски, за да добиете представа как изглеждат.



Следват и двете маски от серията Naturals, които изхабих преди няколко месеца, но реших да ги включа в този пост. В сравнение с маските от серията Planet Spa, тези не ми харесват. При положение, че горе долу си ги купувам на едни и същи цени, качеството на тези не е толкова хубаво, колкото на предните. Цената на маските от тази серия е 6 лв. за 75 мл.
___________________________________________________
And now there are 2 Naturals masks which I used the last few months but I decided to include them in this post. As compared as Planet Spa masks I don't like these. The prices are mostly the same but the quality is not the same. The price of these masks is 3 euro for 75 ml.



Milk and honey nourishing face mask

Подхранваща маска за лице с мед и мляко



 От тази маска кой знае какъв ефект не съм видяла. След употреба кожата ми е мека и дотам. Както и преди съм споменавала ароматът ми харесва, но самата маска не е за моят тип кожа.
______________________________________________
I didn't saw any effect from this mask. After using it my skin is soft and that's all. As I mentioned before I like the smell but the type of this mask is not for my skin.

Състав / Ingredients:




Teatree and cucumber purifying peel off mask

Пилинг маска с чаено дърво и краставица 




Маската е подходяща повече за наистина мазна кожа, защото усещам кожата на лицето си прекалено суха след употребата й. Самата маска се отлепя и премахва нечистотиите от кожата. Ароматът е малко силен.

_________________________________________________ This mask is suitable for oily skin because I feel my skin very dry after using it. It's a peel off mask and it removes all the dirt from my skin. The smell is a little bit strong.

Състав / Ingredients:








Ето и как изглеждат / Naturals masks look like that:




Кои от маските сте използвали? Доволни ли сте от тях? 
Which of the masks you used? Are you satisfied with them?

5 comments:

  1. От маските,които си показала имах тази с тайландски лотос и я обожавах!

    ReplyDelete
  2. От изброените имам тези с лотос, минералите от мъртво море и саке и ориз, но нямат кой знае какъв ефект при мен, преди години си бях взимала от техните продукти за акне и ми се появиха още повече пъпки :Х всяка кожа е различна, вече избягвам да експериментирам с тях. Иначе на AVON харесвам най-много продуктите за крака, спиралата им Supershock, някои парфюми и душ-гелове. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз имах едни гелове от серията Clearskin и никак не останах доволна. Иначе Supeshock ми е адски любима спирала.

      Delete
    2. Да, точно тази серия имах предвид. Вече четвърта опаковка ползвам от спиралата и наистина отговаря на очакванията ми, за сега не рискувам да я сменя с друга. Харесва ми блога ти, с интерес го прерових. Не се разбирам много с тези профили и т.н., за това публикувах анонимно. ^^
      Зорница =)

      Delete
  3. И аз харесвам маските от Спа серията на Ейвън - имам цели 5 :)

    ReplyDelete